فرامید چیست؟

نام اصلی این برند بااز ترکیب دو اسم فرید و امید تشکیل شده ولی به دلیل نگارش فارسی آن را به صورت فرامید می نامند.

فرامید توانسته با قیمت مناسب در رقابت با ورق کلیاف ایتالیا با استفاده از روکش های ایتالیایی با مغزی ام دی اف واناچای تایوان درصد بسیار بالایی از علاقمندان به طرح های کلیاف و به خودش جذب کند.

فرامید

اصولا ورق فرامید که مات می باشد را در ترکیب با ورق های براق لمی گلس و هایگلاس مورد استفاده قرار داده و جذابیت ویژه ای به محیط می دهند.

فرامید به دلیل شباهت به ورق های کلیاف ایتالیا

قیمت پایین تر نسبت به همتای ایتالیایی

تنوع رنگی(دارای طرح گره های طبیعی)

و کیفیت خوب

جایگاه ویژه ای در میان سازندگان و مجریان دکوراسیون داخلی پیدا کرده است.

فرامیدچیست؟

اگر شما هم به دکوراسیون چوبی و ایتالیایی علاقه‌مند هستید، می‌توانید کابینت فرامید را انتخاب کنید.

کابینت فرمانی در تمامی روزها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

کابینت فرامید

بسیاری شیفته دکوراسیون ایتالیایی هستند. دکوراسیون چوبی، با سطحی برجسته، شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد، اما هزینه بالایی هم دارد. این هزینه بالا مانع آن است که بسیاری به مراد دلشان برسند. با ورود محصولات فرامید به بازار شیفتگان دکوراسیون داخلی به سبک ایتالیایی، به محصول موردعلاقه‌شان با هزینه بسیار پایین‌تری رسیدند. بنابراین اگر شیفته دکوراسیون مدرن چوبی به سبک ایتالیایی برای خانه و آشپزخانه خود هستید نیازی نیست به فکر هزینه آن باشید.

کابینت فرامید چیست؟

فرامید می‌تواند جایگزین خوبی برای این محصولات باشند. افرادی هم که برند برایشان پراهمیت است، چاره‌ای جز انتخاب کابینت ایتالیایی اصل ندارند. شاید استفاده از انواع دیگر ام دی اف حس و حال کابینت آشپزخانه را برای شما ایجاد نکند، چراکه سطح چوب برآمدگی‌هایی دارد که در کابینت ملامینه، های گلاس یا ممبران وجود ندارد. این زبری و برآمدگی در کابینت فرامید وجود دارد و دقیقاً ظاهری همچون چوب‌ را به شما می‌دهد. ناگفته نماند که یک نوع کابینت چوبی هم داریم که سطح زبری ندارد و کاملاً سمباده کاری شده و رنگ شده است. ظاهری این کابینت‌ها را می‌توان با استفاده از انواع کابینت ممبران تداعی کرد.