تعمیرات کابینت هایگلاس

 

09126406390

02188694398

تعمیرات کابینت هایگلاس

09126406390_02144324690

خدمات کابینت فرمانی

تماس با تعمیرات کابینت هایگلاس

021

44324690

88694398

22896241

26640425

خدمات و تعمیرات کابینت هایگلاس

⚒ تعویض لولا های فرسوده هایگلاس

⚒ تعویض جک هایه پمپی

⚒ تعویض انواع ریل کشو

⚒ تعویض بدنه سینک صفحه و درب

⚒ تعویض دستگیره ها هایگلاس

⚒ رگلاژ کردن درها

⚒ تعویض رویه کابینت با توجه به وضعیت ظاهری آن

⚒ تغییر اندازه کابینت ها هایگلاس

⚒ تغییرات دکوراسیون کابینت ها

⚒ تعویض و تعمیر درب های کابینت فلزی با درب MDF

⚒ جا به جایی و تعمیرات جزئی و کلی

تعمیرات کابینت هایگلاس

پر هزینه بودن تبدیل کابینت فعلی به کابینت مورد نظر شما
اگر تفاوت زیادی بین کابینت فعلی آشپزخانه شما با آن چیزی که در ذهن دارید باشد، احتمالاً تغییرات زیادی لازم است. برای مثال تغییر دادن درب کابینت یکی از آن کارهایی است که در زمان تعمیر کابینت آشپزخانه انجام می‌شود. اگر قرار باشد برای کابینت فعلی‌تان لولای جدیدی برای نصب درب جدید قرار دهید و این لولا با بدنه هماهنگ نباشد و یا بدنه کابینت قادر به تحمل وزن درب جدید نباشد نه تنها مشکلتان برطرف نخواهد شد، بلکه مشکلی به مشکلاتتان نیز اضافه می‌شود

تعمیرات کابینت هایگلاس

ایجاد کپک در کابینت‌ها

وجود کپک در بافت کابینت‌ها می‌تواند هم مقاومت کابینت‌ها را به شدت کاهش دهد و هم با انتقال کپک به لوازم و محیط آشپزخانه، موجب شیوع بیماری و به خطر انداختن سلامتی شما و افراد خانواده‌تان شود. اگر کپک به داخل بافت چوبی کابینت رسوخ کرده و همه آن را فرا گرفته باشد، بهترین راهکار برای شما تعویض کابینت‌های آشپزخانه است.

تعمیرات کابینت هایگلاس

آسیب دیدن بافت کابینت‌ها

گاهی اوقات گذشت زمان و یا مرغوب نبودن جنس کابینت‌ها موجب می‌شود تا بافت کابینت و اسکلت‌بندی آن دچار مشکل شود. در این شرایط کابینت‌ها مقاومت خود را از دست می‌دهند و ممکن است بعد از مدتی نیز از هم باز شوند. اگر با فشار دادن بدنه کابینت متوجه شدید که نرم شده و انسجام خود را از دست داده است، بهتر است هر چه سریع‌تر اقدام به تعویض آن نمایید.

تعمیرات کابینت هایگلاس

نپسندیدن ظاهر، سبک و جنس کابینت‌ها

در بسیاری از مواقع ممکن است به طور کلی هیچ علاقه‌ای به کابینتی که در خانه نصب شده نداشته باشید و حتی اگر اقدام به تعمیر کابینت آشپزخانه کنید، باز هم سبک و جنس آن را دوست نداشته باشید و یا نوع طراحی و چیدمان کابینت‌‌ها به گونه‌ای باشد که استفاده از آن برایتان سخت است. در این شرایط بهتر است به جای اینکه اقدام به تعمیر کابینت آشپزخانه کنید، آن را تعویض نمایید.

تعمیرات کابینت هایگلاس 

بهتر است کابینت آشپزخانه را تعمیر کنیم یا تعویض؟

کابینت‌های آشپزخانه زعفرانیه معمولاً نسبت به سایر وسایل خانه دوام بالایی دارند. هر چند که کابینت‌ها به طور مداوم در معرض آب، رطوبت و گرمای آشپزخانه قرار دارند و احتمال اینکه آسیب ببینند و یا تغییر رنگ دهند، وجود دارد، اما معمولاً آن‌قدر شرایط حاد نیست که اقدام به تعویض کردن آن‌ها کنید. گاهی اوقات ممکن است که ما سبک و چیدمان کابینت‌ها را دوست نداشته باشیم و در این شرایط عوض کردن کابینت‌ها می‌تواند ظاهر آشپزخانه را به طور کلی تغییر دهید. اما بهتر است بدانید که در بسیاری از موارد تغییر دادن سبک کابینت‌ها، عوض کردن رنگ آن‌ها، برطرف کردن مشکلات ظاهری نه چندان پیچیده و تغییر دستگیره و ظاهر کابینت‌های آشپزخانه به راحتی قابل اجرا است و نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد برای تعویض کردن آن‌ها نیست.

چه زمانی کابینت خود را تعمیر کنیم؟

درواقع زمانی که شرایط زیر را داشته باشید بهتر است اقدام به تعمیرات کابینت آشپزخانه خودتان کنید:

اگر از چیدمان، اندازه و طراحی کلی کابینت‌های آشپزخانه‌تان راضی هستید.
اگر تنها با رنگ و ظاهر درب‌های قدیمی کابینت‌هایتان مشکل دارید و احساس می‌کنید که باید تغییر کنند.
وضعیت کلی و استقامت کابینت‌ها هنوز خوب است و تنها نیاز به تعمیر لقی پایه کابینت یا محکم کردن لولا وجود دارد.
5 علامتی که با دیدن آن‌ها باید کابینت آشپزخانه خود را عوض کنید
نفوذ آب به داخل کابینت چوبی یا ام‌دی‌اف
اگر کابینت چوبی یا ام‌دی‌اف شما به دلیل رطوبت و ریخته شدن آب روی آن به شدت متورم شده و لکه‌هایی سیاه روی آن ایجاد شده و یا در چوب کابینت پیچ و تاب ایجاد شده و در نتیجه درست باز و بسته نمی‌شود، احتمالاً باید کابینت‌ها را تعویض کنید.

در بسیاری از مواقع به راحتی نمی‌توان اقدام به تعمیر کابینت شهران باد کرده نمود و اگر آسیب دیدگی شدید باشد و بافت چوب از هم گسسته شده باشد، احتمالاً مجبور به تعویض آن خواهید بود. بهتر است همیشه ابتدا از افراد متخصص درخواست کمک برای تعمیر کابینت آشپزخانه خود کنید و در صورتی که این امکان وجود نداشت آن را عوض کنید.

تعمیرات کابینت هایگلاس 

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بعد از چند سال زندگی در یک خانه یا خرید خانه‌ای قدیمی با آن مواجه می‌شویم، ظاهر کابینت‌های آشپزخانه است. کدر شدن، زنگ زدن، رنگ پریدگی و سیاه شدن دسته‌ها تنها بخشی از مشکلاتی است که به شما می‌گوید زمان تعمیر کابینت آشپزخانه یا تعویض آن فرا رسیده است. مسلماً تعویض کردن کلی کابینت‌ها زعفرانیه هزینه زیادی برایتان در خواهد داشت و گاهی تنها با کمتر از نصف این هزینه می‌توانید کابینت آشپزخانه خود را دوباره مثل روز اول تعمیر کنید و ظاهری زیبا به آن ببخشید

تعمیرات کابینت_کابینت فرمانی_کابینت سازی